جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید
۰۹۱۲۴۴۳۵۰۸۱
پشتیبانی در واتساپ
  • سلام دوست من! 😊
    میتونم کمکت کنم؟

    به فروشگاه اینترنتی سازه برتر طوس خوش آمدید

نردبان صنعتی VELOCITY 22

در کارهای حرفه ای و ساختمانی استفاده از نردبان بسیار زیاد است و نردبان استاندارد ؛ سبک و مقاوم بسیار کاربردی است . شرکت لیتل جاینت یک کمپانی آمریکایی/اروپایی است که جزو بزرگترین تولید کنندگان حرفه ای نردبان با انواع لوازم جانبی می باشد .  نردبان Select Step 8-5 با قابلیت استفاده به صورت دوطرفه با ایمنی بالا با حداقل ارتفاع 1.6 متر (5 پله) و با حداکثر ارتفاع 2.6 متر (8-7 پله) می باشد.
  

ویژگی های نردبان حرفه ای سلكت استپ مدل 5/8

- بدنه مقاوم
این نردبان از جنس آلومینیوم آلیاژی (مقاوم شده) همان متریالی که در ساخت بدنه هواپیما استفاده شده است که در عین سبکی بسیار مقاوم نیز هست. پایه ها و قطعات پلاستیکی از نوع مواد نو (غیربازیافتی) تشکیل شده و در برابر ضربه و فشار مقاوم است.
  
- طراحی :
طراحی این نردبان در آمریکا انجام شده و با تمام استانداردهای OSHA و ANSI سازگار است و جزو پرفروش های اروپا و آمریکا می باشند.
- سکوی کار :
این مدل دارای سکوی کار می باشد که به راحتی در هنگام استفاده در بالای نردبان قرار گرفته و محل قرار گیری ابزار مانند پیچ گوشتی ؛ عنبر دست ، سطل رنگ و ... می باشد .  کارکرد دیگر این صفحه نصب برای پله آخر می باشد که میتواند در هنگام قرار گرفتن جای دست جهت حفظ تعادل می باشد.
در هنگام باز بودن نردبان پله آخر حذف شده و باعث میشود که پا در قسمتی قرارگیرد که صفحه اتصال دو طرف قرار دارد و این کار حفظ تعادل و خستگی کاربر را بهتر کرده است.

قیمت : 11950000 11900000 تومان


جدیدترین محصولات