جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید
۰۹۱۲۴۴۳۵۰۸۱
پشتیبانی در واتساپ
  • سلام دوست من! 😊
    میتونم کمکت کنم؟

    به فروشگاه اینترنتی سازه برتر طوس خوش آمدید

دستگاه واکس کفش برقی (شوشاینر)

🎯 دستگاه واکس زن کفش برقی اتوماتیک (شوشاینر)

🔹️ دستگاه واکس دارای دو مخزن واکس و چهار فرچه که بهم پیوسته میباشند. 
کابین فلزی با رنگ پودری کوره ای، بدون لرزش و صدای مزاحم

الکتروموتور استاندارد الکتروژن

مجهز به دو برس گردگیر و براق کننده

منبع واکس بی رنگ برای کفش با رنگ های مختلف

شیر برقی اتوماتیک  جهت ریزش مایع واکس

12 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش

دستگاه واکس زن برقی چهاربرس سازه برتر طوس
واکس زن برقی چهار برس سازه برتر  یک دستگاه اتوماتیک از مجموعه دستگاه های واکس کفش تولیدی گروه صنعتی سازه برتر طوس جهت واکس زدن کفش در محیط های پر رفت و آمد مانند ادارات ، هتل ها و …. میباشد .
این دستگاه برای ریزش واکس از شیر اتوماتیک برقی استفاده میکند که باعث شده است . دستگاه  واکس زن با شیر برقی دارای استهلاک کمتر و طول عمر بیشتر میباشد .
دستگاه واکس زن برقی سازه برتر طوس  مجهز به سیستم قطع کن اتوماتیک در 30 ثانیه میباشد بطوریکه پس از انجام عمل واکس زدن کفش ، دستگاه بصورت اتوماتیک خاموش میشود .
کابین فلزی دستگاه واکس زن کفش سازه برتر  دارای رنگ پودری الکترواستاتیک با کیفیت بسیار بالا میباشد که باعث میشود دستگاه در طولانی مدت ظاهر زیبای خود را حفظ کند .
جنس برس واکس زن کفش سازه برتر طوس از جنس پرلون میباشد که در مقایسه با برس های نایلونی دارای عمر طولانی تر میباشد همچنین به علت نرمی و انعطاف بالا در حین عمل تمیزکاری به کفش ها آسیب نمیرساند .
گروه صنعتی سازه برتر طوس با 27 سال سابقه ، اولین و قدیمی ترین تولید کننده دستگاه های نظافت صنعتی و اداری در کشور میباشد و  دارای ضمانت گارانتی و خدمات پس از فروش در سراسر کشور ، یک خرید مطمئن و با خیالی آسوده را برای شما به ارمغان می آورد .
برس دستگاه واکس زن تولید شده از پرلون (جنس مویی) که باعث بالا رفتن طول عمر برس و عدم از دست دادن حالت برس میشود. همچنین با توجه به پرپشت بودن این برس نسبت به مدل های موجود در بازار باعث شده که با حداقل کارکرد برس بیشترین کارایی بوجود آید.
 
موتور استفاده شده در دستگاه واکس زن از الکتروموتور الکتروژن دارای نشان ملی استاندارد ایران می باشد . استفاده از الکتروموتور استاندارد در دستگاه واکس زن بجای الکتروموتورهای چینی باعث بالا رفتن کیفیت و همچنین طول عمر بالای دستگاه شده است .

قیمت : 8300000 7950000 تومان


جدیدترین محصولات