جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید
۰۹۱۲۴۴۳۵۰۸۱
پشتیبانی در واتساپ
  • سلام دوست من! 😊
    میتونم کمکت کنم؟

    به فروشگاه اینترنتی سازه برتر طوس خوش آمدید

دستگاه شستشوی مبل

شستشوی مبل در منزل مواردی است که بسیاری از خانم های خانه دار و همچنین افراد مختلف خانواده نسبت به آن اقدام نموده و می خواهند بدون انجام هزینه اضافی این مورد را خودشان انجام دهند. در حالت کلی مبلمانی که در یک مکان و یا منزل وجود دارد تاثیر بسیار زیادی در حفظ زیبایی و آراستگی محیط و یا منزل مورد نظر خواهد داشت. همچنین درصورتی که به تمیزی و از بین بردن کثیفی های موجود بر روی مبلمان توجه نکنیم مبلمان مورد نظر ظاهر خود را از دست داده و همچنین طول عمر آن نیز به صورت قابل توجهی کاهش پیدا میکند. با توجه به این موضوع می‌توان با انجام شستشوی مبل در منزل تا حد زیادی از بحث هزینه ها صرفه جویی کرده و در نتیجه مبلمانی بسیار شیک و آراسته و زیبا داشته باشیم. در صورتی که قصد شستشوی مبل در منزل را داشته و می خواهید اطلاعات مناسبی در این زمینه کسب کنید با ما در ادامه این مقاله همراه باشید:

نکات مهم قبل از شستشوی مبل در منزل

در صورتی که به شستشوی‌مبل به صورت اصولی و استاندارد توجه نکنیم و موراد مورد اهمیت آن رعایت نگردد شستشوی‌مبل به صورت صحیح انجام نشده و در نتیجه تمیز شدن مبل در آن حد که مدنظر ماست صورت نخواهد پذیرفت. به عنوان مثال در صورتی که به جنس پارچه به کار رفته در مبل مورد نظر توجه نشده و با وسیله غیر مناسب بخواهیم آن را تمیز کنیم به پارچه و آسیب وارد شده و در نتیجه کیفیت و شکل نهایی مبل از دست خواهد رفت. بنابراین در هنگام شستشوی مبل در منزل باید سعی کنیم تا بسیار صحیح و درست عمل کرده و در نتیجه بعد از انجام شستشو یک مبل بسیار تمیز و مشابه نو داشته باشیم. یکی دیگر از مواردی که قبل از اقدام به شستشوی مبل در منزل باید به آن توجه کنیم برچسب ها و علائمی که برای مبلمان موردنظر وجود دارد می باشد. در حالت کلی بر روی تمامی مبلمان یک سری علائم و برچسب راهنما چسبیده می شود که در آن دستورالعمل اطلاعاتی در مورد شست‌وشو و مراقبت مبل مورد نظر و همچنین مواردی که می‌توان از آن به عنوان شوینده برای شستن مبل‌ها و یا هر جای دیگر استفاده نمود وجود خواهد داشت. پس در نتیجه می توان با مطالعه کردن دقیق این علائم و راهنماها اطلاعات مناسبی کسب کرده و سپس به شستشوی مبل در منزل به صورت اصولی بپردازیم. همچنین یک سری علائم به صورت اختصاری بر روی برچسب ها قرار گرفته که آن ها برای مردم وجود دارند که هر یک از آنها بیانگر یک سری موضوع هستند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت:

حرف ایکس انگلیسی X نشان دهنده آن است که می توان برای شستشوی مبل در منزل از جاروبرقی و یا برس بر روی مبلمان استفاده نموده و بعد از آن می توان از شامپوی مخصوص برای تمیزکاری و شستشوی مبل در منزل استفاده نمایید.