جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید
۰۹۱۲۴۴۳۵۰۸۱
پشتیبانی در واتساپ
  • سلام دوست من! 😊
    میتونم کمکت کنم؟

    به فروشگاه اینترنتی سازه برتر طوس خوش آمدید

فرق بین جاروبرقی خانگی و صنعتی

جارو برقی ها بر اساس کاربرد، موتور ، مخزن و قدرت به دسته بندی های گوناگون  تقسیم می شوند . جارو برقی های صنعتی که امروزه در مساجد ادارات و کارخانه هایی با مساحت بالا مورد استفاده قرار میگیرد از توجه بالایی در صنعت بر خودار می باشد.با پیشرفت روز افزون در علم و فناوری امروز این جارو ها از حجم و وزن کمتری نسبت به مدلهای قدیمی تر برخوردار میباشد، موتور و به کار گیری چند موتور در یک دستگاه از دیگر ویژگی های جارو صنعتی بوده .
برخی تفاوت های جاروی خانگی و جاروی صنعتی :

۱) الکترو موتور
ازجمله ویژگی های جارو صنعتی به موتور آن اشاره کرد ، تعداد موتور های جاروهای صنعتی از  دو و سه موتور ودر برخی موارد چهار موتور متغیر می باشد .
۲) قدرت بالا :
جاروهای صنعتی به دلیل دارا بودن موتور های صنعتی و همچنین تعداد موتور بالا قابلیت مکش بالاتری را نسبت به دیگر جاروهای صنعتی دارا میباشند .
۳) قابلیت کارکرد زمان بیشتر :
جاروبرقی های صنعتی در مدل های  اتوماتیک قابلیت استراحت دهی موتور ها را دارا میباشند سیستم اتوماتیک می تواند بصورت نوبتی موتور ها را خاموش کرده و استراحت دهد که این امر از داغ شدن بیش از اندازه موتور و در نتیجه استهلاک موتور جلوگیری نماید.
۴) قابلیت جمع آوری آب :
جمع آوری  آب از دیگر ویژگی های جارو صنعتی می باشد ، جاروبرقی های صنعتی آب و خاک قابلیت جمع آوری میزان زیادی از آب را از روی سطوح دارا میباشند.
۵) مخزن جاروبرقی صنعتی  
مخزن جاروبرقی صنعتی نسبت به جارو های خانگی از حجم بسیار بیشتری برخوردار بوده .
در جاروهای خانگی زباله در پاکت یا کیسه زباله ریخته میشود ولی در جاروهای صنعتی زباله در مخزن ریخته میگردد.
۶) کالسکه فلزی :
جارو های خانگی در مقابل ضربه آسیب پذیر میباشند اما جاروبرقی های صنعتی دارای کالسکه مقاوم فلزی میباشند که جارو را در برخورد با موانع مقاوم میسازد .
۷) فیلترجارو برقی صنعتی
امکان اضافه کردن فیلترهای خاص مانند فیلترهای هپا از دیگر مشخصه های جارو برقی های صنعتی می باشد.
۸) ابزار و سریهای تخصصی تر
جاروبرقی های صنعتی دارای سری های متنوعی میباشند که قابلیت نظافت حرفه ای سطوح را افزایش میدهد ، مانند برس صنعتی آب ، برس صنعتی  خاک ، برس روی فرش، برس پارویی آب ، گوشه گیر صنعتی ، مبل پاک کن پلاستیکی.