جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید
09394435081
پشتیبانی در واتساپ
  • سلام دوست من! 😊
    میتونم کمکت کنم؟

    به فروشگاه اینترنتی سازه برتر طوس خوش آمدید

جاروبرقی اب و خاک

 

جاروبرقی اب و خاک یکی از ابزارهای خانگی پرکاربرد است که برای پاکسازی و تمیزکاری سطوح داخلی خانه و محیط اطراف استفاده می‌شود. این نوع جاروبرقی با ترکیب ویژگی‌های دو نوع جاروبرقی عمومی و جاروبرقی خاک‌جو به وجود آمده است تا باعث افزایش کارایی و عملکرد در تمیزکاری شود.

جاروبرقی اب و خاک دارای یک مخزن جداگانه برای جمع‌آوری گرد و غبار و خاک است که می‌تواند آب را نیز جمع‌آوری کند. این ابزار معمولاً با استفاده از قطعات و لوازم جانبی متفاوتی همچون برس مکنده، شلنگ، و لوله‌های اضافی همراه است تا بتواند سطوحی مانند فرش، کفپوش‌های مختلف و کف‌های سفت را تمیز کند.

یکی از ویژگی‌های مهم جاروبرقی اب و خاک، استفاده از یک موتور قدرتمند است که از طریق جذب گرد و غبار و مایعات، آن‌ها را جمع‌آوری کرده و در مخزن جاروبکش ذخیره می‌کند. همچنین، برخی از مدل‌های پیشرفته توانایی جمع‌آوری رطوبت و مایعات را نیز دارا می‌باشند.

جاروبرقی اب و خاک از طریق جابجایی هوا به موتوری قوی و قدرتمند، ایجاد مکش قوی و راندمان بالا را تحت تأثیر قرار می‌دهد. این ویژگی‌ها باعث می‌شود تا جاروبرقی اب و خاک بتواند مواد خشک و مرطوب را به خوبی از سطوح جدا کند و تمیزی عمیق‌تر و کامل‌تری ایجاد کند.

جاروبرقی اب و خاک به عنوان جایگزین مناسبی برای جاروبرقی سنتی در تمیزکاری های روزمره در منازل، دفاتر، فروشگاه‌ها و سایر محیط‌ها استفاده می‌شود. این ابزار قابلیت وسعت محدوده تمیزی، قدرت مکش بالا، قابلیت تنظیم قدرت مکش، و امکان جمع‌آوری آب و خاک به صورت همزمان را دارا می‌باشد.

با توجه به ویژگی‌های برجسته جاروبرقی اب و خاک، این ابزار به عنوان یکی از ابزارهای ضروری و کمک‌کننده در تمیزکاری روزمره در منازل و محیط‌های تجاری و صنعتی به شمار می‌رود.

جهت‌ مشاوره و خرید محصول با ما تماس بگیرید.