جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید
۰۹۱۲۴۴۳۵۰۸۱
پشتیبانی در واتساپ
  • سلام دوست من! 😊
    میتونم کمکت کنم؟

    به فروشگاه اینترنتی سازه برتر طوس خوش آمدید

پاکت جاروبرقی استاندارد

هنگام جارو کشیدن با جاروبرقی حتما متوجه شدید که چقدر درون خود دستگاه گرد و خاک نشت کرده است. پاکت های جارو برقی دائمی یکی از علت های این موضوع هستند. بعد از تعویض پاکت های جارو برقی دائمی کمی گرد و خاک بر روی آن باقی می ماند و وقتی آن را در دستگاه قرار می دهیم، عملا مقداری کثیفی به همراه دارد و علاوه بر برجای گذاشتن آلودگی روی دستگاه، برای سلامتی اعضای خانه نیز خطرناک است.

همچنین پاکت های جاروبرقی دائمی کهنه به دلیل اینکه درزهای آن ها باز شده و یا قسمت پلاستیکی در انتهای آن به درستی کیپ نشده، خاک را به بیرون منتقل می کند و در درازمدت ممکن است منجر به آلرژی و تشدید بیماری هایی نظیر آسم شود. علاوه بر این برای خالی کردن کیسه جارو برقی دائمی، فرد در معرض آلودگی هایی است که برای سلامتی انسان تهدید محسوب می شوند.بهترین پاکت جارو برقی از نظر پزشکان، پاکتی است که مشکلاتی که در بالا بررسی کردیم را نداشته باشد. در تمیز کردن منزل، اولویت با سلامتی است. بنابراین اگر کیسه جاروبرقی تان کهنه شده یا گرد و غبار را به بیرون انتقال می دهد، حتما برای خرید کیسه جاروبرقی اقدام کنید.

پاکت جاروبرقی یکبار مصرف استاندارترین پاکت جاروبرقی هستند. زیرا پس از پر شدن نیاز به تعویض ندارند. در نتیجه انسان در معرض آلودگی ها قرار نمی گیرد و سلامتی او تضمین می شود.